30 min jobb och ledighet

Jag jobbade sammanlagt i trettiominuter idag. Jag såg till att barnen gick upp och sa hej då vid dörren. Resten av dagen var jag ledig. Jag hade planerat en massa. Fast jag gick tillbaka till sängen och sov otroligt länge. När jag väl pallade mig ur sängen skypade jag med pappa. Efter det låg jag halva dagen och glodde på Greek. Tröttnade tillslut på mig och tog på mig träningskläder och träna. Fast samtidigt jag sprang på löpbandet tittade jag på Greek. Jag älskar att de har tv och hela kittet där inne, eller? Tvtittande underlättar tiden otroligt mycket. Sen kan jag inte tala om hur effektiv det gör en. Slappade runt hela dagen med familjen sen när de kom hem senare på kvällen. Det blev även lite gitarrövande som tur var.






Ibland vaknar man och känner ingenting!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback