Så var det första december

Har inte skrivit på länge, nu igen. Fast jag har en anledning, är ett år äldre och har firat det. Så jag har nästan haft fullt upp. Såklart fanns det tid till att skriva men jag har inte tagit mig tiden. Har även fortsatt med min besatthet av serien Greek. Jag har inte många avsnitt kvar nu, pinsamt. Torsdagen blev inte mer än gitarr och upplockning av barn. Jag hade även sovmorgon som jag tog nytta av. Jag somnar senare nu, pga greek. Ligger upp halva nätterna och glor, inte bra. Softa och spela pingis med sonen halva kvällen. Såklart efter han var klar med alla sina läxor. Jag skrev även in inköpslista för att missa någon imorgon. Googlat upp en bra underklädersaffär här i Portland som jag ska åka till imorgon fredag.





Vädret säger inte december!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback