Shopping, ledighet och festligheter

säga att det blev en fantastisk fredag. Jag vaknade upp och gav ungarna skjuts till skolan. Det var allt jag behövde göra för familjen idag. De ville att jag skulle få mycket ledig på min födelsedagshelg. Jag åkte vidare till underklädesbutiken och hitta mig en bra BH. Ville egentligen ha BHn i svart men den fanns inte. Så jag köpte den hudfärgade och beställde den svarta. Den kommer om dryga en månad. Fast det brukar betyda två månader. Så är det i vilket hemma i Sverige. Sen så har jag alltid så himlas otur när det kommer sånt. Nöjd och belåten drog jag till Washington square och glodde. Jag hittade mig en klänning till kvällens bravader. Köpte även en massa annat småbröte. När jag var klar studsade jag in på "systemet", Target och Fred Meyers på hemvägen. Benen värkte sjuk mycket efter hela dagen i affärer. Det är inga små affärer vi talar om. Mina knän värkte även en hel del. De har börjat värka mer och mer sedan jag börja träna. Ingen tid att spilla. Jag gjorde mig klar och åt middag med min kära familj. Jag började även blanda mina härliga Malibu drinkar. Jag måste även sa att alkoholen här är löjligt mycket billigare här. De har också en hög skatt på alkoholen man undrar lite hur hög vi har då.






Criss och Karla kom lite senare än var tänkt. Fast det gjorde ingenting. Vi satt på mitt rum, skratta hysteriskt och funderade på vart vi skulle dra ut någonstans. Vid tolv ringde vi taxi. Vi tog taxi till klubben Dirty. Vi fick en jättetrevlig taxichaufför. Jag fick hans nummer och vi ska dra på en football game någon dag. Haha, återstår bara att se om det händer. Vi gick in på klubben, gratis för att vi inte var ifrån USA och var söta. Vem kan tacka nej till något sånt? Inne på klubben var det bra drag och jag hade svinkul. Vi träffa massa nya människor och dansade som bara den. Det var två dansgolv. En hade livespelning och ljudsystemen vad insane. Vi drog hem med taxi sent på natten efter en extremt rolig natt. Denna taxichaufför var inte alls lika trevlig och han fråga varför jag grät. Jag var hes efter allt skrikande och var rosig om kinderna för att det var kallt ute och jag hade ingen jacka. Fick förklara flera gånger att jag inte grät men han trodde mig inte. Om jag skulle gråtit var det av lycka! Pratade med Britta när jag kom hem. Karla hängde även med mig och sov hos mig.






Yoshi!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback