Sista dagen i San Diego

Vaknar upp lite halv sliten efter den långa bilfärden. Jag vaknar sist som vanligt. Vi äter frukost och sen börjar vi smått planera dagen. Pappan åkte iväg och träna. På vägen släppte han av oss tjejer vid en nagelsalong. Där vi blev bortskämde med pedikyr. Min alldeles första pedikyr. Kommer defenitivt inte vara min sista. Så skönt och lyxigt kändes det som. Vi alla valde en jul, nyårsaktig nagellack. Vi tog en promenad hem och gotta oss i det varma och goa vädret. Väl hemma placerade jag min rumpa vid datorn och pratade med alla där hemma. Vi alla åt sedan frukost ihop för att hedra deras storasyster som skulle ha fyllt år idag. Alla förutom sonen i familjen tog en promenad till Ocean beach och spenderade resten av dagen där. Vi gick strandpromenaden. Mamman och dottern gick lite i förväg och pappan och jag kom efter. Dock var inte pappan och jag säkra på vägen så vi tog en väldigt farligväg längst med stranden. Vi hade väldigt tur att det var ebb just då, låg vattennivå. Det var lite extra spännande och vi såg massa på vägen. Mamman och jag gick längst ut på piren när vi kom fram. Underbar dag säger jag bara. Vi shoppade lite i affärena på vägen hem. Vi skulle tittat på en julfilm men internetet funka inte som det skulle och vi läste bok istället, super mysigt. Jag packade iordning det mesta och la mig sedan och sussa gott i min säng.






Bra avslut!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback