Sista gitarr

Morgonen var inte den roligaste jag har varit med om men det gick bra. Vi blev lite halvsena. Barnen kom i tid till skolan men min gitarrlektion blev lidande. Jag blev lite sen men det gjorde ingenting. Jag hade sagt att jag kanske jobba och inte kunde komma. Så hon blev bara glad när jag dök upp. Det var lite sorligt att ha sista gitarr. Jag har verkligen jättekul på lektionerna. Vi spelade en massa olika låtar. Det var mer vi som stryrde denna lektionen. Vi sa vad vi ville öva på och vad hon skulle prata mer om. Vi var endast tre som kom på denna lektionen. De andra hade väl annat för sig och det var ingen nytt vi skulle lära oss så de kanske bara skippa den. När gitarren var slut sa vi alla hej då och jag tacka för allt. Jag får se om jag kan ta mer gitarrlektioner till sommaren då de startar. Under eftermiddagen och delar av kvällen var jag med familjen. Vi satt och tjöta mesta dels i soffan. Hunden pissade även i min säng, tack vare sonen. Hunden har urinvägsinflammation typ så det var inte med meningen. Så sonen fick hjälpa mig att bädda rent. Sen kom Karla. Vi skulle iväg till bion. Vi gick på en sen bio eftersom jag ändå inte behövde gå upp tidigt imorgon. Det är skolavslutning och mamman väcker dem och tar dem till skolan. Soft för min del. Vi gick på New years eve, den var roligt och helt okej. Den är som filmen Valentines day man får följa många olika personer och vissa känner vissa osv. Mysig film och fick en att tänka lite på nyår och kärleken. Hem för att sussa gott i sin säng med sovmorgon och allt.


Efter regn kommer solsken!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback