Swimteam och lacross

Swimteam som gällde idag klockan tio. Vi drog iväg och sonen hängde med. Vi spela lite basket medan dottern simma. Direkt efter åkte vi till Big Foot, en lacrossbutik. Vi var där för att plocka upp dotterns julklapp, en ny lacrossklubba. Den hade blivit omstringad och grejer. Jättesnygg rosa, såklart. Vi drog hem och sen tjatade jag på ungarna hela dagen om att hitta på något roligt. De ville inte lämna huset så vi spela massa spel och de gjorde lite läxor och dylikt. Föräldrarna kom hem och vi laga middag. Jag fick även reda på att det var SJÄLVKLART att jag skulle till Vancouver. Jag bokade hostel och ringde Fille två miljoner gånger. Som tur fanns det rum kvar. Vi fick ett privat dubbelrum på ett hostel som låg mitt i downtown bredvid alla dansklubbar och pubar m.m.


Livet leker!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback