Flextid


Ställde klockan på kvart över sju, skulle försöka komma till jobbet klockan åtta. Fast så blev det inte riktigt, jag stämplade in tretton minuter över nio. Spelade ingen roll när jag jobbade eftersom jag skulle bara fixa grillbladen. Det tog mig en och en halv timme. Iväg till mammas jobb för att hämta upp henne. Vi skulle iväg och titta på en lägenhet vid De La Gardie skolan. Det var en vindsvånging, 2 r o k, 82 kvm. Det var nästan så jag blev lite kär i lägenheten. Mamma ska väl snart bestämma sig, då får jag spendera lite tid där oftare. Vi åkte för att handla lite mat och till middag blev det en fifflersmacka hemma hos mamma med sällskap av Sarah också. Klockan två åkte jag hem och började med min tvättning, buhu. Nu mellan tvättarna målar jag mina naglar svarta!








Ikväll blir det god middag med älsklingar!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback