Hos mamma och sen hos pappa


Nu sitter man med ömma fötter hemma hos pappa. Jag var tidigare hos mamma och hälsa på, åt lite gott och prata med alla som var där. Emeli hade nämligen permission. Såklart jobbade jag härliga tio timmar idag också. Denna dagen var mycket speciell och extra trevlig med en timmes sömn på hela natten. Jag kunde verkligen inte somna, skit irriterande. Tillbaka till att jag var hos pappa. Eftersom vi åt mat hos mamma blev det fika hos pappa. Han hade fått ett litet bakryck, troligtvis där jag har fått mitt intresse? Blev lite blåbärskaka med vaniljsås och nu väntar vi på att chokladbollsgegget ska stelna så vi kan rulla lite bollar, ska bli mycket smaskigt.



Nu väntar film med pappa, Robin och Sarah




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback