I min ensamhet


Fredagen den tjugofemte februari

Idag dimper lönen in på konton och det är aldrig fel. Såklart ska man även betala lite räkningar så allt får man tyvärr inte behålla allt. Jag har dock inte så många hyror och dylikt kvar att betala. Jag har nämligen sagt upp min lägenhet och ska vara inprincip hemlös fr.o.m. den 1 maj. Jag kommer väl bo mesta dels hos pappa. Fast allt kommer vara nerpackat och jag ska vara beredd på att lämna staden för nya äventyr. Blir nog en hel del resor till mina vänner i världen om jag själv får bestämma. Sen kanske Sandra och jag har lite planer för sommaren, hihi.

Vidare till dagen, jag jobbade fantastiska nio och en halv timme. Under hela passet funderade jag på om jag skulle gå ut eller vara hemma. En del skulle ut och en del skulle jobba. Jag visste inte riktigt vad jag ville. Kände bara att kroppen var lite seg och att fötterna värkte. Jag har sovit mycket dåligt och lite denna veckan så det tar väl ut sin rätt nu.


Väl hemma satte jag mig vid datorn och kände att egentid är bannemig härligt. Det fick bli att inte göra ett skit. Barck var nära på att övertala mig att gå till en fest men rumpan satt lite fast i stolen. Jag degade och hade lite planer att titta på x-men filmerna men runt klockan nio fick jag sms från syrran. Hon ville bli hämtad om en timme. Så jag fick agera som fylletaxi. Jag plockade upp de innan tio så jag hann hoppa in på maggan och köpa lite gott till mig själv. Skjutsade de till McDonald's och sen hem. Det sluta med att jag gick med dem upp och glodde på lite tv. Jag åkte hem klockan tolv och var hur trött som helst. Satte på The O.C eftersom det var skit på tvn. Somnade ifrån de på cirka två minuter. Mitt i natten fick jag sms från Wester som meddela att han var på väg till Lidköping och ville festa imorgon.




Behöver mer egentid!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback