Jobb och middag hos pappsen


Onsdagen den tjugotredje februari

Började jobba halv sju idag igen, åter igen ett extra långt pass pga. sjukdomar. En händelserik dag som sluta med att man spenderade tolv timmar på jobbet. Jag pratade äntligen lite om mina framtidsplaner. Är det okej nu att skriva att jag funderar på att sluta mitt jobb och bli au pair i USA?! Fick dock mig en liten chock och vi ska då allt fundera lite på vad jag vill göra med mitt liv. Det är alltid så att hjärnan säger något och hjärtat något annat. Jag har en regel på att alltid följa hjärnan då den är smartast fast nu börjar hjärtat trötta på hjärnan och de börjar sluta att kommunicera och demonstrera i olika former. T.ex. jag blir sjuk för att hjärtat demonstrerar men hjärnan säger till en att gå till jobbet och jobba i alla fall. Åter igen till dagen, trött och sliten åkte jag hem till pappa för att äta lite. Det blev smaskig köttfärsgrotta, potatis och sås. Tanken var även att prata lite med Sandra men hon var inte hemma, så det blev inget med det. Jag tjötade lite och Elin kom senare hem. Innan jag åkte hem började Elin och jag bråka, på skoj alltså. Hon ville inte att jag skulle gå och ställde sig ivägen. Jag började då kittla henne och hon är hysterisk kittlig (vilket gör att jag saknar att kittla lilla britta, mohaha). Hon håller i en vattenflaska och ligger på golvet, skrattar hysteriskt och jag bara kittlar henne mer. Slutar med att hon häller vatten över sig. Hon försöker då spruta vatten på mig med vattenflaskan, klen som hon är tar jag vattenflaskan och häller mer vatten över henne. Klockan blev mycket och jag var tvungen att åka hem för att få lite sömn i vilket fall..





Familjen betyder!





malin♥


Kommentarer
Postat av: Kjetilrebecca

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-11-14 @ 07:47:52
URL: http://kjetilrebecca.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback