Mysdag blev sjukdag


Söndagen den trettonde februari

Vaknade lite lätt och låg kvar i min sköna säng, tjöta lite med Sandra. Fint väder men kallt idag med. Sen blev det frukost, yoghurt från Brittas present och självklart lite godis. Vi var inte uppe på benen länge innan vi la oss framför Sandras dator igen och nöta film igen med en massa gott. Helt fantastiskt hur skönt det var bara att inte göra någonting. Vi tittade på transporter och drömde oss bort, Jason Statham är sjukt sexig! Det är en man i mina ögon. Han har kroppen, rösten och ögonen. Det återstår ju bara om han har någon bra personlighet. Vilket är det viktigaste i det hela konceptet.








 När alla filmer var slut började vi pyssla med Brittas present eller rättare sagt Sandra pysslade. Mitt öra började värka ordentligt och kroppen började ge upp. Det small till riktigt och jag somnade i Sandras säng och mådde bara sämre och sämre. Tiden började rinna iväg och febern steg. När klockan var sex gjorde jag ett tappert försök till göra mig klar, ställlde mig i duschen och duschade nog i en halv timme tror jag. Packade lite snabbt och sen la mig på min säng och virade in mig i täcket. Väntade på att Sandra skulle bli klar, jag skulle skjutsa henne till Andreas. En person som jag ivrigt hade velat träffa denna helgen men som inte blev av. Jag körde sedan den långa vägen hem, vilket var en mardröm. Jag vill aldrig göra om det. Det var verkligen hemskt att köra bil när jag var så dålig, jag blev bara sämre ju närmare hem jag kom. Trodde jag skulle tappa koncentrationen och köra av vägen eller krocka. Hemma i Lidköping fick mamma skjutsa mig till pappa och där däcka jag i soffan. Mitt i natten fick jag inse faktum att jag var super dålig och inte kunde jobba, ringde och sjukanmälde mig.








Helomvändning!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback