Röda ögon


Jag förstår inte varför jag ska ha så svårt att sova. Jag sover dåligt och lite. Jag vaknade flera gånger under natten. Tror även att jag har hostattacker som väcker mig. Mitt undermedvetna väckte mig när de hörde att CSI Miami var på tvn. Jag hade nämligen somnat ifrån tvn. Jag drog mig ur sängen när klockan var kvart i sex. Emilia kom och hämta mig tio över sex. Jobbade hela nio och en halv timme, nu sitter man här. Jag skulle laga lasagne men jag var alldeles för hungrig och lat så ska göra den imorgon istället. Idag fick det blir ravioli i tomatsås. Inte det godaste men det får helt enkelt funka. Den var med i pappas "survival-package".





Huvudvärken smyger på mig...




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback