Hem mot Lidköping


Söndagen den sextonde januari

Vaknade på Wester soffa runt tio. Jag mådde kanoners! Jag satte mig vid datorn och bokade en tågbiljett hem. Det blev med direkttåget, härligt att slippa byta och hålla på. Jag packade ihop alla mina grejer och sa hej då till Wester. Jag har haft det super roligt och mysigt i Göteborg. Åkte spårvagn själv och allt. Känns bra att göra något själv, att växa lite som människa. Tågresan hem gick bra och pappa hämtade upp mig. Jag hängde med honom hem och fick lite mat i magen. Sarah och Robin gjorde oss sällskap lite senare. Vi åkte efter pappa hem till mamma för att det var kalas. Emeli fyller 20 år denna dagen. Vi fikade och pratade lite om framtiden. När kalaset var slut åkte jag med Sarah och Robin hem. Vi gjorde hemmagjord pizza och gotta oss framför tvn. Sov där över natten, dock inte själv, hade en kissemiss som tog upp mer halva sängen.











Myspys idag igen!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback