Letar i minnet


Måndagen den tjugosjunde december

Vet inte riktigt vad jag gjorde denna dagen men jag håller på att rota i mobilen och försöker få svar. Jag skulle egentligen åkt pulka med Johanna och c/o men det blev inget för jag drog mig i sängen p.g.a. min jobbiga förkyldning/ feber. Runt halv fyra kom Sara till mig och jag gjorde mig klar. Fick ett sms av Annelie och sa att Abbe var hos dem och hälsa på. Vi kastade oss i bilen och åkte dit. Min lilla, lilla goding var ett stor lons! Han var gigantisk men jag kände allt igen min älskling. Det är härliga minnen nu att titta tillbaka på, när det fanns elva små hundliv i hallen som studsa och åt upp ens tår. Vidare åkte Sara och jag till Sandra för att hämta upp henne. Vi tre tog oss en runda på stan. Jag köpte mig en tunn bolero på rean. Sara och jag köpte oss en sallad på hemköp och åkte hem till Sandra och satt där och tjöta tills jag var tvungen att åka hem. Skulle börja jobba klockan nio till ett.









Vill man vrida tiden tillbaka eller framåt?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback