Lördagsmys!


Vaknade ungefär vid klockan nio, skulle jag tippa på att klockan var. Jag mådde inte så jättebra, hällde i mig lite vatten och somna om. Jag vaknade senare runt klockan tolv och kände mig mycket bättre. Jag flyttade mig från sängen till soffan. Jag tog fram mobilen och ringde till Britta och Sandra. Snackade med dem ett tag och sen satte jag på en film och låg soffan hela dagen. Tog mig en tupplur senare förkvällen. När jag vaknade till runt klockan nio snackade jag lite med Quyen på msn. När klockan var halv tio kände jag äntligen mig lite hungrig, så jag gick över till Roma och hämtade mig en calzone. Magen var inte så jättetaggad på att äta så jag åt inte allt för mycket av den stackars pizzan. Mätt och belåten satte jag på yttligare två filmer. En med min goding Channing Tatum! Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten och göra alla måsten! Jag måste komma vidare..




Dagen var gott för sinnet mitt!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback