Träffa lite kusinbarn m.m.


Söndagen den andra januari

Vaknade av att pappa ringde. Han kunde inte hänga med till Anna och inte heller Annelie. Jag fick därför åka själv men det var inga problem. Klockan tre åkte jag hem till min kusin Anna med familj. Jag kom äntligen iväg för att titta hur de bor samt träffa det nya tillskottet Noah. Vi fikade och jag fick leka lite med Thea och jag fick även hålla lilla Noah som sprattlade och skrek lite i början. Var väl där i cirka två och halv timme innan jag åkte hem. Var så himlans klantig och tog inga kort. Det var förbaskat surt! Hem kom jag aldrig utan åkte direkt till syrran som jag färgade håret på. Hon skämta med mig att hon skulle blondera sig, gissa om jag tappa hakan. Det visade sig att hon skulle göra en blondslinga i luggen bara och färga resten mörkbrunt. Det slutade med att även Robin fick mörkbrun färg i huvudet. När "frisörsalongen" var stängd drog jag vidare till Sara där även Basse och Britta var. Vet inte vad klockan var men strax alla åkte hem träffade jag Anton en sväng och därefter åkte Sara och jag till McDonald's för att käka lite.












Händer något hela tiden :)




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback