Fest i Göteborg med Moa


Jag vaknade upp och började packa inför Göteborgsresan. Sarah och Robin med Brolle skjutsade mig till tågstationen. Jag gick på tåget och kände mig väldigt lycklig. Ska få se hur Moa bor, ut och festa i Göteborg plus att jag hade fått ett mejl från familjen. De skulle ha ett familjemöte snart och bestämma om jag ska bli deras nya Au Pair. Väl framme fick jag ta mig till Angered och möta upp Moa på jobbet. Stod där och tjöta tills hos slutade. Vi köpte med oss lite gott och sen åkte vi hem till henne. Vi slappa lite framför TVn och tog det lugnt. Sen var det bara att göra sig klar och köra all in. Det gjorde vi minst sagt. Vi hade jättekul och vi festa hela natten lång. Vi gick in på Excet i Göteborg. Vi dansa och drack en massa drinkar. Peter och Marcus, säger inget mer. Vid klockan sex tog vi spårvagnen hem och somna. Som tur blev vi väckta av en kille, tack till honom verkligen! Det var lite läskigt att verkligen stensomna på spårvagnen.

 

The best time of my life

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback