Filmmys med Tommyboy


Sova gör susen, jag mådde mycket bättre och pallade mig iväg till jobbet. Inget stoppar mig utan man får gå på extra växeln. Jobbade klart mina timmar, åkte hem och slappa. Jag låg och vänta på att Tommy skulle komma till resecentrumet. Han var nämligen på väg hem från Boden. Men han åkte med SJ och därmed blev det lite förseningar. Jag plockade upp honom på resecentrumet kanske runt klockan tio. Vi åkte hem till honom och började titta på film, transformer 2. Jag tycker om de filmerna och kunde gotta mig i trevligt sällkap. Runt klockan ett började våra ögon att säcka och vi sa hej då till varandra och jag åkte hem. När jag skulle sätta nyckeln i låset fick jag ett sms, gå ut till parkeringen. Det var Alessandro med Julia och William. Jag gick ut och snackade med dem ett litet tag. Jag stod dock och frös samtidigt som jag var jävligt trött. Det var trevligt men jag fick avvika till sängen.

 

Skönt att ha Tommy hemma igen!



malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback