Liseberg & Universeum & USA


Vaknade upp bredvid Moa, inte så farligt bakis som tur var. Jag var bra seg och det regnade som attans ute. Tanken var att vi skulle gå på Liseberg men jag var inte så sugen i regnet. Vi segade oss klara och åkte in till Göteborg centrum. Vi gick in på Liseberg, det var ganska lite folk. Inte så konstigt p.g.a. det dåliga vädret. Vi började med att äta mat, pizza. Det var helt okej och sen blev det femkamp. Behöver jag säga vem som vann? Säger det ändå, det var jag. Moa vann på en gren och det var den kanonkula grejen med att få ner burkar. Det tog ett tag innan jag kom in i det. Fast behöver ingen bortförklaring då jag vann allt, haha. Vi bestämde oss en för att gå in på Universeum istället då vädret inte var på topp. Vi hade verkligen skit kul där, gick runt och fotade och hade oss. Vi såg däremot inga apor vilket var en liten besvikelse, de gömde sig. Vi sa sen hej då och jag åkte hem till Lidköping igen. Det var verkligen en helg att minnas, jag hade verkligen jätteroligt. När jag kom hem hade jag fått ett mejl om att familjen vill ha mig och att jag får tacka ja eller nej. Jag skrek av lycka, allt känns helt underbart. Imorgon blir det att ringa till agenturen och tacka ja. Snart befinner jag mig i USA.

 

Tack för en underbar helg Moa!

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback