Mys och miss


Kronprinsessans födelsedag, inget jag firar direkt. Jag jobbade mina nio och en halv timme. Sen var det Majsen, Sandra och kinamat som gällde. Vi var hemma hos Majsen och gotta oss. Det var trevligt och är vår lilla tradition. Att man får så mycket mat, hur ska man orka allt. Det fick bli en matlåda till jobbet också. Jag tror vi titta på film eller tv också. Super mysigt var det och det kommer bli flera sådana här tillfällen i framtiden. Vi åkte hem ganska tidigt då alla var trötta och jobb för alla vänta under morgondagen. När jag kom hem hade jag fått ett mejl. Det hade blivit ett litet missförstånd p.g.a. tidsskillnaden. De ville skypa idag inte fredag. Jag hade lite smått ångest men de skulle sitta vid datorn imorgon med.

 

Myspys med massa kinamat


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback