Ost&vin kväll


Jag vaknade upp med lite sovmorgon. Fy bubblans vad skönt och konstigt det känns, jobbar till klockan tre. Jag segade lite efter jobbet tills klockan blev tillräckligt för att åka iväg för att handla inför vin och ost kvällen med de bästa. Vi köpte en hel del ostar, massa kex, melon och vindruvor. Det ska bli gott. Jag köpte mig en bag-in-box , vin. Jag hoppas det är gott. Det var ett tag sedan jag drack vin. Vet inte vad klockan var när Gustav plockade upp Majsen och mig, kanske sju? Vi åkte vidare till Sandra och där satte vi oss på altanen och gotta oss. Vi grillade lite ost och sen var det bara att hugga in. De som var med var Gustav, Sandra, Ida, Sara, Majsen och jag. Det var super trevligt och under kvällen bjöds det på en massa musik, lite singstar och mycket alkohol. Vi blev sen hungriga runt klockan två snåret och gick vidare till McDonald’s. Vi satt på uteserveringen och gotta oss. Sen blev alla trött och de flesta gick hem. Vi träffade även Tommy där så det sluta med att Tommy och jag gick hem till Tommy och fortsatte att festa. Jag somnade dock i hans säng och vaknade runt klockan halv sju på morgonen. Det var bara att ta på sig jackan med luvan på och traska hem, haha.

 

Älskar er, jag hoppas ni vet det!


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback