Uppesittarfestande!


Äntligen fredag. Dagen startade klockan fem på morgonen med veckoinventering. Finns det något bättre med att börja dagen jättetidigt och räkna? Inget hindrar mig och dagen flöt på. Vi klarade även vårat hemliga besök. Jag var lite små sleten efter jobbet men det stoppade inte mig från att åka till systemet och hämta mitt goda Somersby päron flak. Den cidern är så himla god att jag nästan dreglar när jag tänker på den. Gjorde mig i ordning inför kvällen och Sandra kom till mig. Vi mötte upp Sara vid Maggan och cyklade vidare till Wallgren. Där lekte vi en massa drickarlekar och jag hade skit kul, skrattar åt vissa saker än (en månad senare). Mitt i allt får vi för oss att åka ut. Sara åkte hem tidigt då hon skulle upp och jobba dagen efter. Sandra och jag blev upplockade av Alessandro som var supersnäll och körde runt oss i stan. Han hade dock inga fjädrar så ryggen mådde inte så bra. Inte heller magen som blir som en centrifug av helgalen körning. Vi var på campingen tills det stängde runt klockan halv två. Vi drog förbi McDonald’s för att införskaffa oss lite käk. Rättare sagt, Alessandro körde oss förbi McDonald’s. Vi åkte sedan till efterfesten hos Kevin. Var kvar där en stund sen drog vi vidare till en annan efterfest och i samma veva gick Sandra hem. Jag var kvar och gick för att möta upp Knutsson. Klockan började närma sig halv fem och mina ögon började svika mig. Inte varje dag man är uppe i tjugofyra timmar i sträck. Fast jag fortsatte festande och Knutsson hängde med mig hem för att ha någonstans att sova. Vi låg och tjöta ett tag, vilket gjorde att jag var uppe i tjugonio timmar i sträck. NIN?

 

 

Det går bara man vill, underbar kväll.



malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback