Avskedsfest för Andreas


Vaknade upp och gjorde mig klar. Alla i familjen åkte till stugan medan Sandra och jag åkte till Hjertbergs. Jag köpte mat inför eftermiddagen. Det är grillning med jobbet som gäller, avskedsfest för Andreas. Jag handlade på mig en hel del gott, kött, potatissallad, ärtskott, minimajs, champinjoner och vitlöksbröd. Köpte lite extra så det blev en matlåda till kvällen/nattens arbete. Jag kom till Matilda lite tidigare för att fixa med presenten. Det jobbiga var att Andreas var ännu tidigare. Fast jag fick inte igång usbminnet i alla fall så det sket sig och Andreas fatta inget. Grillen tändens och folk började droppa in. Vi blev en hel del och det är alltid lika trevligt. Synd att man inte kunde stanna hela kvällen då jobbet väntade. jag hann med att ge den andra presenten och äta efterrätt som Andreas bjöd på. Det var glass såklart, den pöjken älskar glass. Det är sjukt hur mycket man kommer sakna den pöjken. Vidare till jobbet där det var full rulle hela natten. Jobbade till klockan tre och direkt efter drog Erik och jag tillbaka till festen. Där var det inte lika mycket full rulle. Vi stannade inte så länge då de gick och la sig. Jag drog hem för att sova i min underbara säng.
















Arbetskamraterna!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback