Jobb och CSO-middag&minigolf


Lite extra jobb för att få lite saker fixade i tid. Direkt efter jobbet var det bara att åka hem snabbt för att byta om. Det var minigolfspelning och middag med jobbet, vi som hade klarat CSO'n. Klockan tio i fem hämtade Sofia och Viktor upp mig. Vi åkte till skogshyddan och mötte upp de andra. Vi spelade lite minigolf, jag kom trea! Det gick verkligen skit på vissa banor. Jag vill tillägga att vi körde de svåra. Johanna Boström vann och spöade alla. Det blev en baguette med antingen skagen eller kycklingröra på skogshyddan. Jag valde såklart kycklingrröran och det var gott. Vi satt där en stund och tjötade en stund innan vi bestämde oss för att åka hem. Under bilfärden bestämde vi oss för att ta en glass på birgers. Lidköpings godaste glass och en massa mer prat. Hem för att prata ännu mer med min goding Britta. En dag man gottar sig i andras sällskap.











Allt detta ska man lämna ..?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback