Ledig med ärenden


Vaknade tidigt, var super hungrig och fixade en lunchdejt med Johanna. Jag blev upplockad av Johanna och hennes mamma. Vi åkte först till cheapy för att Birgitta skulle ha lite kantsten. Sen var det en sväng på torget innan toasten på Henrys. Vi väntade in Matilda som vi skulle ta en sväng på stan med. Vi köpte present till Andreas som nu ska lämna oss. Vilket påminner mig om jag är skyldig Matilda pengar. Vi köpte ett armband och ett usb, som vi ska lägga in alla tagna bilder på allihopa. Jag blev sedan hem skjutsad och pappa, Elin och jag tog en sväng i Oldsmobilen. Jag fick köra! När klockan närmade sig tolv på kvällen åkte Johanna och jag till jobbet. Det var Andreas sista dag.









Mohaha!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback