Middag och bio


Jobbade ett kortpass men fick mycket gjort. Sen var det hem för att göra sig klar inför Skövde. Tanken var från början att Moa och jag skulle gå i stan. Det var hyffsat fullt på Baksmällan två i stan. Så blev det så att Johanna och Petra ville med så då fick det bli Skövde för att vi skulle kunna sitta ihop. Det är inte heller roligt att sitta längst fram i den lilla salongen här i stan. Jag hade ännu inte hunnit äta något sedan jobbet så vi bestämde oss för att äta ute ihop. Vi fick plocka upp en haltande Moa på resecentrumet, hon kom direkt från Göteborg. Väl framme i Skövde satte vi oss på Kebabhouse. Jag tog mig en kycklingkebabtallrik då de inte hade Calzone. Hur kan en pizzeria inte ha Calzone, det undrar jag. Det var hyffsat gott och redigt mätt blev jag. Jag hade ont i magen så mätt var jag, magen putade ut värre än vanligt. Jag ska erkänna att jag har gått en del. Fast jag måste ha förlåtat muskler då kroppen är flötigare men fortfarande får plats i kläderna. Vi hann med den tidiga bio och filmen vi såg var Baksmällan del två. Helt fantastisk rolig och bra. Jag måste se ettan igen snart. Det var trevligt och mysigt med bio. Jag tycker om att gå på bio känns som man får ut mer av filmen på något konstigt sätt. Sen var det hem för att mysa lite med familjen innan sängen väntade.




Snart blir det bio igen!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback