Nationaldagen


Jobbadet väntade en liten sväng under förmiddagen. Det var skönt att sluta tidigt. När jag kom hem hade jag två studsande systrar på mig. De har varit lediga från skolan ett tag nu och var väldigt rastlösa. Vilket ledde till att de hoppa på mig och tjata om att vi skulle hitta på något. Varmt som det var bestämde vi oss att åka för att ta premiärdoppet i sjön. Vi packade väskan, plockade upp Emma och Simon. Vi åkte till Kjällstorp lite utanför stan då de har privatiserat Sjölunda. Det var inte varmt i vattnet men jag var ändå den första som doppade mig. Det blev ett dopp för mig, däremot doppade jag hela mig. Jag la mig sedan på stenstranden och försökte sola med solskyddsfaktor 30. Tiden rann iväg och vi åkte hem för att laga kvällsmat. Vi bestämde oss för Tacos. Vi fick även besök av den sista syrran Sarah. Hon var den som åt utan att hjälpa till. Om jag ändå kunde få min syskonskala att smälta ihop lite mer. Jag måste erkänna att jag saknar min bror massor. Pratar inte lika ofta med honom, då ska jag säga att det var knappt något förut så ni kan tänka er hur lite det är nu. Jag träffar inte honom så mycket heller. Jag ska ta och ändra på det innan jag åker. Han har ändå funnits vid min sida under mina 21½ år. Kvällen blev natten och sängen kallade. Tillägger att tacosen smakade otroligt bra, var riktigt sugen på det för en gångs skulle. Det var ett tag sedan jag åt det.











Familjetider!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback