Röntgen


Klockan ringde och jag åkte iväg för att plocka upp syrran Sarah för att hon skulle hålla mig sällskap på sjukhuset. Jag fick vänta i cirka 40 minuter innan jag fick gå in. Det tog knappt fem minuter innan jag var klar. Det var skönt att få det gjort. Var lite spänd på hur det var att bli rötgad. Inom tre veckor får jag svar. Tillbaka till jobbet för att jobba lite. Hemma igen hann jag inte att göra så mycket. Jag åkte sedan för att hämta Sandra, vi drog till Basse. Vi tog oss en promenad runt i stenhammar, tofta och villa. Det var mysigt vid stranden och skrattade en hel del. Satte oss sedan på Basses altan, dippa lite chips och grönsaker. Vi hade det jättemysigt och trevligt, sånt måste göras om. På vägen hem såg Sandra och jag en älg. 









Finns fortfarande en första gång till något!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback