Dagens överraskningar


Skickade sms med Knutsson innan jag gick och la mig igårkväll. Han somna antar jag eftersom han helt plötsligt sluta svara. Jag somnade väl runt kvart över tre och vaknade igen klockan sex. Det var Knutsson som hade vaknat och slängt iväg ett sms. Några sms senare tog han bilen till mig för han var rastlös. Klockan sju var han hos mig och jag gjorde inte många knop. Vi pratade och lyssnade på musik. Han tog sig en sväng till maggan för att köpa sig lite snus och en macka. Jag passade på att få lite sömn under tiden men det blev inte mycket. När jag sedan skulle dra mig iväg till jobbet drog han sig vidare. Jag tog cykeln till jobbet idag med och träffade även lillasyster Sandra på vägen. Pratade lite snabbt med henne innan jag cykla vidare. Väl hemma igen satte jag mig vid datorn en liten stund och läste på aftonbladet att det var supermåne inatt. Det menas med att det är fullmåne och den är så närma jorden den kan vara i sin bana. Jag sprang såklart ut och såg att den lös mycket starkare än vanligt men större såg den inte ut att vara. Jag trodde jag skulle ha svårt med att somna men det hade jag inte. Fast det beror väl på att jag hade sovit så lite dagen innan. Jag somna fort och drömde många mardrömmar, vilket är extremt jobbigt.





Snabbt, enkelt och gott - spagetti&köttfärssås!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback