Fettisdagen och Int. kvinnodagen


Nu sitter man här, inte gjort så mycket under dagen. Det jag har gjort är att jobba nio och en halv timme. Vart hemma hos pappa för att äta semla med varm mjölk. Jag är inte så förtjust i semlor, det är alltid överdrivet med mandelmassa och grädde i dem. Fast det känns som ett litet måste med en semla på semeldagen. Jag äter inprincip bara en semla om året så det är inte hela världen. Min mamma däremot älskar semlor men vi har inte alls samma smak på fika, förutom morotskaka. Sprang in på ÖoB på vägen hem, köpte mig lite sköljmedel, handtvål och en två liters Coca-Cola (Coca-Colan kosta bara 10:-). Hemma igen har jag inte gjort annat än att sitta vid datorn och inte göra någonting. Tittat på en hel del serier, gråter en skvätt nu när jag kommer tänka på Greek. Verkar lite som att det är sista avsnittet. Någon som vet om det har lagts ner? Jag har ännu inte orkat eller velat forska i detta. Får väl göra det imorgon när jag är ledig. Fast jag har en del planerade att göra om det nu blir så att jag åker ner till Gustav i Grimslöv en sväng. Jag är aldrig hemma längre när jag är långledig eller helgledig för den delen. I vilket fall blev jag lite väl godissugen och gjorde mig lite chokladbollar. Har sparat lite kaffe till morgondagen för att se om jag lyckas göra en islatte till frukost, återkommer om detta funkar!?! Såklart blir det väl att ta med en eller två bollar till jobbet, eftermiddagsfika är aldrig fel.









Serviceleadership OCH möte imorgon!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback