Jobb, middag och bio


Vaknade av den sketna jävla mobilen vid klockan nio. Jag fick dra mig ur sängen och göra mig klar inför jobbet. Började jobba klockan tio och tanken var att jag skulle sluta klockan halv tre. Fast så blev det inte utan jag slutade klockan fem över halv fem. Så kan det vara ibland. När jag kom hem hann jag knappt komma in i duschen innan Johanna kom. Jag gjorde mig klar och vi åkte iväg till Hjertbergs för att köpa lite gott till filmen. Såklart glömde jag min biocheck som jag fick av brorsan i julklapp, så det fick bli att åka hem för att hämta den snabbt. Vi satte oss på Rhodos och tog oss varsin kebabtallrik, jag käkade kycklingkebab. Jag har fått en liten noja på det. Jag borde dock inte äta pommes frites. Måste verkligen tänka på min figur och hälsa nu. Jag har bestämt mig för att cykla till jobbet torsdag till söndag. Jag har frikort om det regnar. Jag måste försöka mjuka upp min stenhårda gelésadel. Klockan halv nio startade bion, Min låtsas fru. Det var mycket rolig och sevärd film. Den får en att bli en ännu större hopplösromantiker. Drömma kan man allt! Jag tyckte om den, jag skratta hysterisk många gånger. Hemma igen satte man sig här igen. Pratade lite med Quyen, det var ett tag sedan. Jag sitter här och funderar på om jag snart ska köpa mig en bärbar dator. Får väl börja kolla lite i reklambladen som dimper ner i min postlåda. Ska nog alldeles strax kasta mig i soffan och titta på något avsnitt av The O.C. Jag behöver lite Ryan kärlek. Fast den största kärleken i mitt liv är Cappie. Det får bli att dra igenom den serien igen någon gång, sista avsnitten sändes i tisdags, stor sorg!!




Kul - Försäkring OCH skatten på bilen!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback