Jobb och städ


Jobbade från halv sju till cirka klockan fem på eftermiddagen. Väl hemma var det bara att sätta igång med städningen. Det var i behov och jag var så trött på att ha det så. Diskade och plockade hej vildt, bloggade även lite. Lagade mig lite mat runt klockan åtta snåret. Det blev potatis, bacon och egengjord löksås. Det var verkligen supergott, jag fick verkligen till såsen. Klockan nio var det CSI NY på tvn så jag kröp ner i sängen och tittade på det. När det var slut började Ballar av stål vilket jag också ville se men det orkade inte min kropp, jag somnade. Äntligen somnade jag tidigt för en gångs skull. Antar att det var väntat så lite jag sovit de senaste nätterna.





Är måndagar värst av alla dagar?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback