Ledig trotsallt med lite shopping


Vaknar upp av larmet klockan halv åtta, får verkligen tvinga mig upp. Kunde inte somna förän halv fem på morgonen. Gjorde mig klar och strax innan jag ska åka får jag sms av chefen. Hon var dålig och mötet var inställt. Typiskt säger jag bara, kastade mig i sängen för att sova en liten stund till. Min hjärna var helt slut och jag stensov till klockan halv ett på dagen. Jag som skulle upp tidigt och fixa alla mina ärenden. Jag hade stängt av alarmet i sömnen. Ringde mamma supersnabbt när jag såg var klockan var. Stressade mig iväg till pappa för att skjutsa de till stugan. Vilket min syster också skulle göra, fast i själva verket skulle hon flytta sina lådor från mammas till hennes källare. Såklart blev det ett bråk och det förenklade inte situtationen. Jag skjutsade i vilket fall Annelie och pappa till stugan. Direkt efter var det fifflersmacka hos mamma. Mätt och belåtna åkte vi iväg till Överby, Trollhättan. Jag fick äntligen en bra BH. Det var inte det enda jag hitta. När jag är med mamma hittar jag en hel del, konstigt nog. Jag köpte mig en skinnjacka, ÄNTLIGEN. Jag köpte även mig ett par svarta byxor, vilket alltid är bra att ha. Jag saknar dock mina cheap monday som jag ska erkänna är för små. Det problemet ska jag snart ta tag i. På tal om det, självklart blev den en fika i Trollhättan, smaskig mega-morotskaka. Hem igen efter shoppingrundan, satte mig framför tvn och hade lite egentid.











Spendera pengar och äta godis.. ?!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback