Överraskar mig själv


Jag vet inte hur jag vaknade idag för att min mobil fick fnatt i morses och sluta låta och vibrera. Jag hade väl lite tur och vakna åtta och gjorde mig klar. Satte mig på cykeln fem i halv nio. Började jobba klockan nio, slipade lite grillblad och hade frukost mellan klockan tio och elva. Skulle sedan jobba från klockan elva till klockan tre men jag höll på att somna. Jag mådde så fruktansvärt dåligt för att jag var så tröt. Jag lyckades byta med Amanda så jag fick sluta klockan två istället. Jag satte mig i personalrummet och laddade upp för att orka cykla hem. Jag tog mig en donat och en liten kaffe med massa mjölk och socker. Kom iväg på cykeln klockan tre och cyklade hem med Amanda, haha. OKQ8 har fortfarande inte lagat sin cykelpump vilket de borde få skäll för. När jag kom hem slog jag till mig själv och började städa. Jag tvingade mig själv städa klart och aldrig sätta mig. För om jag hade satt mig ner hade jag somnat på stört och inte rest på mig. Jag är stolt över mig själv att jag lyckades plocka iordning, diska, damma, dammsuga, städa toaletten och moppa golvet. När jag var klar tände jag en massa ljus och ska snart slå mig ner i soffan och titta på en film. Tror däremot att jag måste ställa klockan då chansen att jag somnar är stor. Borde egentligen gå en sväng till affären och bl.a. panta flaskor men jag orkar inte. Pappa vill även att jag ska komma förbi en sväng. Mest av allt vill han väl att jag ska köpa med ett påskägg till godisgrisen. Har även fixat lite inför fredagen, den kommer att bli KANON!










Hittade mitt USB-minne som har varit borta i ett år!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback