Packåsna och påskharar


Varför inte vakna klockan halv ett och sätta sig som zombie vid datorn. Det var det jag gjorde fast jag inte sitta länge innan jag var tvungen att göra mig klar. Pappa har ryggskott eller ja, väldigt ont i ryggen i vilket fall. Så jag fick så snällt följa med honom och handla, för att kunna lägga ner i vagnen och bära kassarna. Jag plockade väl ner lite de jag ville ha som en snickers och en helt fantastisk underbart god chokladkanin. Pappa fick stå för maten idag, lite av varje! Men grillad, tjock, kryddig korv är inte fel. Snabbt som attan fick jag gå hem och sen cykla iväg till jobbet. Jag chockar mig själv med cyklingen.










Tomte är lite godare än hare!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback