Rutinlivet


Mobilen väckte mig från klockan elva till klockan tolv. Att jag ska ha så svårt för att gå upp. Jag var hur slö som helst och hade drömt hur mycket som helst. Ögonen värkte men det hindrade inte mig från att laga mig äcklig korvstroganoff. Tro mig inte fel, jag tycker om korvstroganoff men det blev inte god denna gången. Jag testade att ha i köttbuljong i, vilket jag aldrig kommer att göra om. Jag satte mig på cykeln och cyklade iväg till jobbet.







Nu sitter man här, halvt dö och pratar lite med Knutsson genom facebook. Ska väl när som helst gå och lägga mig. Funderar lite på vad jag ska göra för mat imorgon. Jag måste få slut på allt som ligger i frysen innan flytten. Jag behöver även åka och handla men det får bli på min lediga dag då jag har lite mer ork i kroppen.




Lite bättre sömn i framtiden, tack!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback