Cykling och shopping


Slog upp ögonen runt klockan nio första gången men för att klara av kvällen slöt jag dem en stund till. Jag gick upp vid klockan elva, om jag inte minns fel. Jag ringde lite samtal till min pappa, han skulle byta sadel på min cykel. Anledningen till detta är för att några skitungar slet sönder min sköna sadel i höstas. Jag hade bestämt mig för att cykla till stan. Sadelbytet blev varken bra eller dåligt, sadeln var stenhård. Det hindrade inte mig från att cykla med Sara till stan. Träffade på Quyen vid början av gågatan. Tjöta lite innan Sara och jag sprang vidare. Jag hittade mig ett par jeans. Jag blev även sugen på ett par beigefärgade chinos fast jag kunde inte bestämma mig om jag tyckte om dem på mig eller inte. Får bli att klura på de ett tag. I för sig behöver jag inte shoppa mer denna månaden. Det känns som att det är det enda jag har gjort, köpt nya saker. Jag kanske har bytt tröstsätt. Slutat att tröstäta och börjat att tröstshoppa. Det finns däremot en sak till jag måste köpa snarast, fast det är en bok och det handlar jag aldrig så det får jag. Britta kommer bli stolt över mig när hon ser mitt bok-inköp. Vilket påminner mig att hon snart är inom en tvåmilsradie, på fredag/lördag. Det är bara att hoppas att tiden tillåter oss träffas. Veckan efter kommer Sandra, tiden kommer att flyga förbi. Jag kommer vara hemlös fortare än vad jag tror. Någon som vet en möblerad andrahandslägenhet eller någon som vill ha en inneboende ett litet tag? Haha. Jag har som tur mina föräldrar.








Vill ha förmågan att se in i framtiden, kunna frysa tid och flytta saker med tankekraft.





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback