Älvaslaget


Vaknar av väckarklockan klockan sju, FAN! Det var då jag skulle vara hos Sandra för att göra oss fina. Det var bara att göra sig klar fort och ta bilen till henne. Vi började klena in oss i färg, jag i blå och Sandra i vit. Vi blev sket snygga och grannen fick nästan hjärtattack när han såg oss. Vi blev även sena till gruppsamligen. Fast vi kom som tur inte sent till matchen. Vi spelade lika första matchen och vi fick verkligen känna på hur det var. Lite tråkigt då banorna var jätte stora. Alla lagen blev utebrände någon gång. Det var mest utelaget som tog poäng. Ska det inte vara tvärtom? Vi hade kul i vilket fall, hur nu det låter. Vi satt på filten och umgicks i väntan på de andra matcherna. Jag startade reda klockan halv tio med några cider, varför inte liksom. Vissa var redan packade runt klockan tio på morgonen. Vi förlorade de två andra och gick därmed inte vidare. Vi hade inte orkat spela mer matcher ändå. Jag kände mig verkligen super otränad. Jag måste ta tag i det snart. När matcherna var slut åkte vi till Lidköpingspizzeria och käka mat. Jag tog mig en rulle med starksås. Jag kan verkligen säga att de var starkt! Mätta och belåtna åkte vi hem för att göra oss klar inför den ordentliga festen på kvällen.


















Jag var lite frusen och skulle hoppa in i duschen för att skrubba bort all färg. Tro fan inte det blivit något fel på vattnet och all varmvatten var slut. Jag fick duscha i svinkallt vatten och blev ännu mer frusen och as irriteratd. Det blev en liten fika med Sandra och Elins morföräldrar då de var här för att fira Sandra som fyllt år. Jag fick tagga till och göra mig klar. Sandra kom till mig ungefär klockan halv sju, bara en halvtimme efter vi skulle varit hos Johanna. Men jag funderade kort på när vi någonsin är i tid till en fest, aldrig. Vi var hos Johanna runt klockan sju. Vi hade jätterevligt och drack en hel del. Vi drog senare till bowlingen och röjde. Vi dansade och skrattade hysteriskt. Efterfest hos Tommy var ett faktum för Sandra, Moa och jag men innan köpte vi oss lite mat på McDonal's. Sandra och jag stannade till cirka klockan fyra.  Sen fick det bli att åka hem till sina kära säng.













Älskar mina nära och kära!






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback