Äntligen!


Idag har jobbat under dagen. När jag kom hem fick jag hjälpa mina småsyskon med deras läxor. De är lite svårstartade de små liven. Jag passade på medan de satt så snäll bredvid och studa att skriva klart min au pair ansökan. Vilket jag blev klar med och hoppade av lycka. Det enda som saknas är lite bilder sen kan jag skicka in det. Det är då det verkliga börjar med tester hit och dit, samtal från familjer och planering. Jag längtar så mycket att jag snart spricker. Jag vill verkligen göra detta och jag vill verkligen komma iväg. Jag vill träffa nya människor och uppleva nya saker. Jag vill utöka min familj och förhoppningsvis sova bättre om nätterna.









Älsklings Sandras födelsedag, GRATTIS!




 

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback