Att vara trött


Idag har jag jobbat en hel del. När jag kom hem orkade jag inte göra så mycket. Låg mest och filosofera och tänka på min onda rygg. Det får bli att kolla upp den, är inte så bra att ramla av en häst utan "ryggskydd". Jag är född klantig så jag får hoppas på att det inte är något allvarligt jag får leva med resten av livet. Fast allting löser sig på ett eller annat sätt. Det enda jag kan tänka på nu är något jag inte ska tänka på. Det är mina fjärillar i magen. Varför finns de där. Jag har inte tid med det. Jag ska alltid ha det omöjliga. Fast i detta fallet tror jag inte att det är helt omöjligt. Fast för stunden är det omöjligt då jag snart ska flytta och jag inte kan ha mina tankar på annat än det jag har framför mig. Att det alltid slår fel i mitt huvud och hjärta, förbannat.




Snälla säg mig varför.





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback