Från kalas till fest


Vaknade hyffsat sent men hade spenderat hela natten i mina konstiga drömmar. Jag har även utvecklat en liten känsla av hemlängtan till min lägenhet. Min lägenhet som numera inte är min. Fast det är bara att gilla läget och ta tag i sin framtid. Klockan halv tre körde jag Oldsmobilen till Rogers 60 årskalas. Det blev smaskig smörgåstårta och daimtårta, inget man tackar nej till. Jag var duktig och hade med mig kameran för att ta tag i min fotografering. Rolig som jag är hade jag inte laddat kamerabatteriet så det blev inga bilder i alla fall. Mina söta kusiner som växer så det knakar vill man ju ha bilder på.

Väl hemma tog jag det lugnt i en timme innan jag blev rastlös. Det sluta med att Moa och jag sms:a och kom fram till att vi skulle dra ut och festa. Jag gjorde mig i ordning och började dricka. Pappa var ute och cruisa så vi fick skjuts i Oldsmobilen till bowlingen. Vi tog oss en hel del cider och träffade en massa elpöjkar. Det var roligt att träffa Tommy som hade permis från lumpenförberedelsen. Vidare från bowlingen gick vi till stadt. Dansade och hade oss. Träffa lite badasses som inte var't. Vi hade skit kul och sedan blev det efterfest hos Tommy med Nin, Knutsson, Moa och Crispo. Jag hade skit kul och somnade hos Tommy vid cirka klockan sju på morgonen.




Göteborgs- och Lidköpingstutten!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback