Jobb och bio med Sandra


Äntligen är det fredag. Jag spendare mina första timmar på jobbet och sen fick det bli att åka hem snabbt som attans. Jag hoppade in i duschen och Elin lagade lite mat till mig. Sprang förbi lillasyster Sandras (19 år idag!) fest en snabbis innan jag åkte till Sandra för att hämta upp henne. Fick mig en stor kram av henne. Kändes skönt att ha henne hemma igen. Ska bli riktigt kul när hon har sommarlov sen och spenderar sin tid här. Undra om man äntligen ska få träffa den berömde Andreas snart. Vi drog vidare till bion och ställde oss i en mega kö. Vi hann som tur till hemköp och köpa massa godis. Såklart gick vi på Pirate of the Caribbean och den var bra. Kanske inte riktigt lika bra som de andra men ändå bra. Jag saknade karatärerna Elisabeth och Will. Några varv runt staden för att kolla läget innan vi drog hem till våra älskade sängar. Älvaslaget väntar imorgonbitti.




Alltid lika roligt med bio




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback