Morsdag


Men först kommer det lite bilder från gårdagen. Jag älskar mina arbetskompisar!









Vaknade upp. åkte iväg och jobba lite. Var lite smått kaos på jobbet så jag blev lite sen till mamma. Vi åt tacopaj och marängsviss. Underbart gott och jag gottade mig rejält. Mamma fick lite jordgubbsplantor som hon hade önskat sig. Mormor var även där och det var trevligt att träffa henne igen. Jag säger nästan varje dag till mig själv att jag ska antingen hitta på något med mormor, gå ut och äta eller bara åk och hälsa på henne. Fast jag har inte fått kläm på att få tid till allting än. Om jag ändå kunde klyva mig själv i en vecka, så kunde jga få massor gjort. Sen var det bara hem för att fira min styvmamma/plastmamma. Hon fick en fin uteväxt och det passar henne bra tyckte jag. Det bjöds på fika men jag orkade tyvärr inget. Åt alldeles för mycket hemma hos mamma. Blev lite mys med alla innan sängen väntade.















Lyckligt lottad med två mammor!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback