Sista maj


Vad händer med tiden? Den försvinner bara fortare och fortare. Idag jobbade jag men mitt uppe i allt åkte jag in till Guldvingen för min rygg. Nu när armar domnar bort och den fortfarande gör ont. Fast det var inget enligt sjuksköterskan. Det ar bara musklerna som hade dragit ihop sig av fallet och smällen. Tror jag inte ett jävla skit på, hon satt där och babbla på om allt möjligt. Hon tittade inte ens på ryggen eller något. Jag gick där ifrån as irriterad. Vilket hon märkte och frågade innan jag gick, känns det bra så? Jag gav henne svaret, vad mer finns det jag kan göra. Min tanke var mer då stämma dig när jag har fått reda på varför min arm domnarbort och att efter två veckor värken är fortfarande lika olidlig. Fast kunde jag sitta där var det inget fel på min rygg enligt henne. Jag fick några nummer till sjukgymnast så jag kunde mjuka upp mina muskler. Sen skulle jag äta en himlans massa smärtstillade. Ja för det är jättebra för levern och jag hatar att knappra piller. Gah, blir irriterad bara jag skriver om detta. 




Älskade solsken till väder, inte humör!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback