Boot camp & födelsedagsfirande


var det måndag idag, fast inte en ny vecka. Här bort börjar veckorna på söndagar. Det känns helt fel och jag undrar om jag ens kommer få den tanken med mig hem. Jag såg till att barnen kom iväg till skolan och siktade mot min säng. Jag hade däremot ett litet problem. Grisen låg och sov i sin säng i storarummet. Jag kan inte lämna honom själv och jag ville heller inte väcka honom. Så jag fick idén om att dra hela sängen tills hans inomhus bur/hage. Haha, vilket jag gjorde och han vakna inte. Jag fick verkligen hålla mig för skratta. Jag gick gott upp till mig säng och fick sova en stund till. Vaknade upp och gick ner för att släppa ut grisen. Han brukar alltid vakna före mig. Vilket han inte gjorde. Jag öppnade dörren och lät honom sova vidare. Jag gjorde mig klar och snacka lite med Britta. Boot camp som gällde men innan det gick jag in i en jättekänd bokhandel. Jag köpte en present till mamman som fyller år. Sen till boot campet, jag höll nästan på att dö. Det kändes att kroppen inte var helt okej. Fast träningen i sig var super jobbig idag. Jag var illröd i ansiktet och kunde knappt andas. Det kändes grymt skönt efteråt. Jag orkade inte ens lyfta armarna och min rumpa kommer att ha världens träningsvärk. Jag hoppas att förkylningen släpper så jag kan träna lite imorgon med. Om inte träningsvärken är förjävlig. Åkte bil hem och för första gången sedan jag börja boot camp behövde jag inte plocka upp barnen. Jag kunde ta en lång och skön dusch för att varva ner. Satte på ett ghostwisper avsnitt men hann inte se allt för mycket innan sonen kom hem. Dottern var på swimteam. Bästa av allt var när pappan kom hem. Han kom nämligen hem med posten. Jag hade fått paketet från pappa, två marabou chokladkakor. HIMMELRIKET! De var inte helt mos men långt ifrån hela. Hjälpte till att laga middagen med pappan medan sonen hade gitarrlektion. Dottern och mamman kom hem runt sex och då var maten klar. Vi åt gott och sen var det paketöppning. Jag köpte två böcker, en av dem hade hon inte läst så det var lyckat. Den andra hade hon så den får hon byta. Blev att spela en pingisturnering innan det var sängdags för de små. Jag slängde mig framför datorn med min marabou. Tittade såklart på Heart of Dixie också. Jag har verkligen fastnat för den serien. Så lite tv, serier och filmer jag tittar på nu har jag inte gjort på flera år, helt otroligt.







Happy Birthday!





malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Åh gott med choklad!

2011-11-08 @ 10:19:09
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Du har en utmaning/award i min blogg!

2011-11-08 @ 13:16:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback