Flygplats, bio och kärlekssnack

Väckar klockan ringde, flera gånger. Jag gick upp vid åtta, väckte grisen och lät honom gå ut. La mig en stund till. Sen var det full rulla. Tvättade och gjorde sju miljoner saker innan Felicia och jag satte oss i bilen. Vi skulle till flygplatsen för att hämta upp pappan och barnen. Det värsta på vägen var att jag nästan körde på en unge. Vi kommer runt hörnet. Ungen ser oss men bestämmer sig för springa över gatan ändå. Jag får tvärnita och som tur hann jag stanna. Satt där chockad med munnen öppen. Jag såg fan blodsplash framför mig, trodde verkligen att jag skulle köra på honom. Det var inte långt ifrån det, jävla ungjävel. Felicia tuta på honom och vad gör han, han skrattar. Nervöstbeteende hoppas jag på. Han var runt sjuårsåldern och sprang med två stora läskmuggar. Vidare till flygplatsen såg vi tåget. Tåget som aldrig tog slut! Den var på bilden gånger tio. När barnen kom in i bilen kastade de sig på mig. De sa att de saknat mig massa. Det gjorde mig så glad. Trodde verkligen inte att de skulle studsa så mycket om att se mig. Pratade hela bilfärden om allt möjligt. Släppte av dem och drog vidare till bion, Breaking Dawn. Jag åt resterande godis från gårdagen och en frappuccinio caramell brulé. Den är så mumsig! Filmen var mycket bra och det rev upp mycket för oss båda. Det blev att vi diskutera kärlek och känslor hela bilfärden hem. La oss i min säng och babblade vidare om det. Tiden rinner iväg så snabbt. Felicia drog hem innan det blev mörkt. Jag spenderade resten av kvällen framför Greek. Det gjorde även sonen. Jag har fått honom bli beroende av serien också! Vad har jag för inflytande?






Vadå stor gran?





malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

haha granen! najs!

2011-11-30 @ 09:29:46
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback