Gitarr och swimteam

Sovmorgon! Det tråkiga är däremot att jag vaknar när jag brukar. Fast nu för jag ligga kvar och sussa skönt i sängen. Gjorde mig klar och sa hej då till ungarna. Gjorde mig klar, snacka lite med pappsen och sen åkte iväg till gitarrlektionen. Jag var inte superdålig men jag var långt ifrån bra. Det får bli mycket öva om jag ska lära mig. Vi går igenom så mycket nu också så jag blir yr i bollen. Det är fortfarande roligt som tur är, även om tanken att det skulle vara skönt om det var över. Hem för att ta det lite lugnt innan jag skulle iväg för att plocka upp ungarna på skolan. Vi åkte till swimteam. Denna gången var vi tidigt så dottern och jag satte oss i kafeterian och hängde. Köpte oss lite godis och prata om allt mellan himmel och jord. Tror jag råka flörta med han som jobba där också eller rättare sagt han med mig och jag fatta inget förän efteråt. Sonen gjorde läxorna och jag läste min älskade Harry. Hem för att äta gott och umgås med familjen. Det blev att spela lite skip-bo och jag vann! Huset är numera dekorerat för Thanksgiving.






Snart läst ut Harry nummer fyra





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback