Lång dag med träningsvärk

iväg barnen till skolan. Jag gick och la mig i sängen lite, satt mesta dels vid datorn. Somnade ett litet tag men gick upp tidigt. Satte på två avsnitt med Greek. Kunde knappt röra mig tack vare träningsvärken. När jag var klar städade jag mitt rum. Jag plockade i ordning på mina grejer helt enkelt. Skypade lite med Elin. Satt för mesta dels vid datorn och gjorde massa saker under tiden. Övade även på gitarren. Ångrar att jag inte bakade något. Jag är sugen på chokladbollar och nu kan jag rulla dem i pärlsocker också. Plockade inte upp barnen sent pga tvärflöjten och basket. Såg solnedgången från bilen också. Den var så mycket finare i verkligheten än på bilden jag tog. Skjutsade dottern och hennes kompis till fotbollen. Hem för att äta god kyckling. Sen har jag nog inte gjort så mycket. Ligger nu och myser under täcket och planerar morgondagen.






AM NAM NAM!




malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

haha ja nästan rätt då med datumet! =) kram på dig!

2011-12-01 @ 22:20:11
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback