Måndag och tisdag!

Har inga bilder för måndag tyvärr. Måndag bestod av att skjutsa barnen till skolan, sov tills jag var tvungen att åka till Boot camp. Det var ett av de värsta jag varit på. Vi gjorde alla dessa superjobbiga armövningar. Jag är verkligen superklen i mina armar och axelparti att det är ren smärta när vi gör sådana saker. Jag fick stanna kvar fem extra minuter för att få lära mig ännu mer stretching och få det gjort. Snabba ryck hem för att ta en snabbdusch och direkt iväg för att plocka upp ungarna. Jag tog bara med mig en hem, dottern tog bussen till swimteam. När jag kom hem fixade jag sallader och slappa i soffan medan sonen gjorde sina läxor. Föräldrarna skulle ut och äta. De var så snälla och gjorde en lasagne som jag bara behövde ställa in i ungen. Till de var det bröd som bakades i ugnen och broccoli, blomkål som låg i en kastrull redo att ångkokas. Detta kallar jag lyx. Jag hade inte haft något emot att laga mat men de vill göra det så jag hindrar dem inte. Dottern kom hem och vi tre åt mat. De sa något till mig som värmde jättemycket. De sa att de ser mig som deras storasyster. Efter middagen åt vi chocolatechipcookies, gjorde klart läxorna och tittade på två avsnitt av Svampbobfyrkant. Sängen kallade och de gjorde sig klara. Innan vi sa godnatt läste jag en godnattsaga för dottern. Det är något speciellt med det, ett minne för livet.


Vaknar upp med världens träningsvärk. Som tur är det mesta i axlar och armar. Jag sa hej då till ungarna och gick upp för att göra mig klar. Jag somnade visst en timme vid datorn. Vidare till affärena för att leta efter present till dottern som fyller år imorgon onsdag. Hitta jättebra presenter som tur var. Köpte även lite smågrejer till mig själv. Hem för att plocka upp barnen på skolan. Var såklart för tidigt och fick lyssna på när dottern och hennes bästis hade tvärflöjtslektion. De var riktigt duktiga och riktigt underhållande. Hem för göra minsta möjliga, mysa med familjen och träna lite gitarr.






Inget fel på vardagar!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback