Puss in boots


Vaknade upp av jag inte kunde andas. Nu har näsan blivit tät. Jag var glad över att jag inte träna igår vilket hade gjort det ännu värre. Jag sov extra länge, kroppen värker lite smått. Min röst viner och jag har fått lite hosta. Vad är det här, jag vill vara frisk. Ingen träning denna dagen heller. Tröstade mig med att baka! Idag fick det bli hallongrottor. Hittade bara små muffinformar så det fick bli mini hallongrottor. Felicia slutade skolan klockan tolv och drog sig hit. Sonen jävlades med henne och vägra släppa in henne. Jag var där uppe, mobilen låg där nere och jag hade hög musik på. När Felicia hade stått där ute i tio minuter kom sonen upp och sa att Felicia var här. Så jag sprang ner och öppna till en frusen och smått irriterad Felicia. Vilket var förstående. Vi drog vidare till affären Target och kolla lite. Jag köpte bara lite bra och ha grejer och ett halsband. Tro, hopp och kärlek! hitta en ny m&m som jag var tvungen att testa. Tillbaka hem till mig, vi glodde bara på tv och slappa.






När det började bli kväll gjorde alla sig i ordning. Dottern skulle iväg till sin bästis som fyllde år, pappa och mamman skulle gå ut och äta. Sonen och jag skulle ut och äta på The old spagetti factory och sen se filmen Puss in boots 3D på bio. Roligt när man gör något annorlunda man får lite bättre kontakt och man fokuserar på ett barn inte två. Middagen var trevlig och god. Vi spelade lite på hans Ipod innan maten kom ut. Köpte godis, popcorn och coca-cola till bion. Filmen var helt underbar, rolig och söt. Rekomenderar att se den. Jag skrattade högt flera gånger, såpass många gånger att sonen sa till mig. Haha, jag bryr mig inte. Lite roligt att han skämdes lite smått över mig. Hem för att dega framför datorn och ipoden. Klockan rullade iväg och det var sängdags för sonen. Jag gjorde mig i ordning och bädda ner mig i sängen. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra imorgon. Funderar på om jag ska trotsa förkyldningen eller om jag ska vila upp mig inför boot campet på måndag. En sak som är säker är att jag ska öva på gitarren. Det får bli att öva i en timme eller två. Glo på något Ghostwisper avsnitt också.








Älskar bio!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback